Ahad, 5 Februari 2012

TOILET PRANK

Assalamualaikum semua..hari ni aku nak ajar korang buat prank kat tandas rumah atau kat pejabat korang..benda ni mesti buat orang terbantut nak teberak hehe..


Mula2 korang mesti ada benda mcm dalam gambar kat bawah ni..benda ni bleh didapati pada tisu tandas,bila tisu tu dah habis baru la korang bleh ambik benda ni..

Lepas tu korang rendamkan dlm air selama beberapa jam sampai ia jadi lembik..


Bila dah jadi lembik korang gumpalkan dengan menggeggam benda nie..


Inilah hasilnya dan korang bleh letakkan kat dlm mana2 tandas yang korang rasa sesuai untuk kenakan member2 hihihi..

\
Selamat mencuba...!!!!


7 ulasan:

My Life's Journey berkata...

Mat tengahari abah .. mat nyambut maulidur rasul :) ..

Hihi paduhai mcm tok molah nya .. lak umi try hoh .. post pake post laju kat umah abah ooo ..mun mauk nok real ..lak umi post taik simba gan abah ..la la la la la la

Potrait Admirer berkata...

mat tengah hari umi..selamat menyambut maulidur rasul juak..=)
cam ya lapolah benda ya hihi..selasa lak mau letak kt jamban opis hihihi..

A Crack Mirror berkata...

korang dua ni...ada2 jer..ahahaha... kaan da agak dah..mesti dari kertas..

pss: umi kira tekaan asya da ada sipi2 nak betul lah kan?? huhu~

Yumida berkata...

eiiiii...kreatif nyer...sampai ke situ

follow u

khairul berkata...

terus x jadi berak ni ha3

My Life's Journey berkata...

Asya: Hahahaha asya ni memamang pandai teka ..nakal hahahaha ..geli hati jugak la baca komen bang khairul kat cni :)

YOUsoF berkata...

Hehehehe.. Macam nak try je nanti.. ;D