Jumaat, 3 Februari 2012

Kelahiran Yang Tak Disangka

Assalamualaikum semua...gembiranya pagi ni bila kucingku selamat melahirkan anak..awal pagi tadi masa aku baru bangkit dari tido aku terdengar bunyi anak kucing dari bilik di tingkat atas, aku sikit pun tak menyangka kucing aku dh beranak, bila aku masuk bilik tu aku tengok 2 ekor anak kucing yang comel merangkak kat atas lantai..org pertama aku call untuk bagitau kelahiran ni adalah umi hihi..umi pun terkejut gak hihihi..hari ni nak bincang dengan umi nama apa yang sesuai untuk anak baru nie hihihi..

Ni la gambar2 yang sempat aku ambik pagi ni..





8 ulasan:

My Life's Journey berkata...

Mat pagi abah .. Umi pun terkejutkan abah .. dulu cucu kita 3/10/11 lahir ..tahun ni 03/02/12 lahir ..wahhh nombor 3 tu yang mahai tu hahahaha


Aippp apa yang michi buat kat baby ya ..nya ingat mainanan nak hihi ..dapat adik baru kawan hihi


Comelnyaaaaaaaa .. Lak umi tengok baby ya jantan ke betina ar ..baru pat bagi nama ..


cayang!!!! nenek datang tok ...

Potrait Admirer berkata...

michi heran tanga kaler nya sama hehe..muka anak baru tok sama macam michi gk kecik lok..

EyanaNoorAzlan berkata...

wowww..kelahiran d hari Jumaat yg penuh berkat..^^

kacak pusak ya, suka tgga pic numb.4 tok...mek mok cgek, buleh sik?? hihi..

khairul berkata...

mcm Umi juga rupanya ..suka kucin

Adam Malaysian Idol berkata...

serey na o .... aku book sekor pok ...

tiada bantahan a ... hu3 ...

Potrait Admirer berkata...

aku & umi sama2 jaga kucing2 kami hihi..kebetulan kucing tu melahirkan anak masa aku jaga hihi

adam : hihi not for sale dam..mun maok masok court tok mesti aku menang & dapat hak penjagaan hihi

cik Kartun berkata...

ayaaa.. comel nyew! dapat nie ku picit2 da huhuhu
btw.. susah btul cari blog nie nk follow balik huhu..

Potrait Admirer berkata...

memang comel hihi..umm...susah ke cari blog nie..