Rabu, 14 Mac 2012


WORDLESS WEDNESDAY




10 ulasan:

Kazman / Sue berkata...

wah... ini betul2x wordless wenesday ni... simbolik pada buaya yg bersantai2x... haaa3x

My Life's Journey berkata...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... buaya!!! tempat kita banyak mr and mrs buaya kan abah uuuu

Potrait Admirer berkata...

Kazman : buaya tu tak lari pun masa kami lalu kt situ, memang tengah syok la buaya tu besantai hihi

Umi : banyak la juak tapi nya cda kaco orang..

My Life's Journey berkata...

Hihi nya c kaco urang sebab nya lom lapar gik hahahaha :) panjang ooo mulut nya ooo ..sekali ngagak mulut ..c macho gik dah kawan hihi

Kancil 8349 berkata...

kecil ke besar nie...

AmirFX berkata...

Boyak tok gik nunggu perauk melimpas ka? Pernah sekali jak aku nangga boyak kat Sri Aman sia.. TIme ya melimpas jematan kecik.. Nang kecut juak nangga.. Tang ada jak jematan ya putus... Ish2...

khairul berkata...

buaya darat !

Gen2Merah berkata...

nmpak dari jauh macam anak buaya.. bila zoom dekat2 baru lah nampak macam cicak... ekeke..

salam ukhuwah salam persahabatan.. F0ll0wed 38 (",)

My Life's Journey berkata...

Chak! Mat petang abah .. lama dah tak update huhu

r-5 berkata...

biawakkk! ahaha