Jumaat, 9 Mac 2012

Pemantauan HFMD

Assalamualaikum semua...hari ni nak citer sikit pasal keje aku hari ni..pagi ni aku gi membantu unit CDC untuk bt pemantauan HFMD di tadika yang terpilih..skarang banyak kes HFMD dilaporkan jadi kene la gi pantau supaya kes HFMD bleh dikurangkan..harap2 berkurangan la kes ni hihihi..jum kita tengok gambar2 keje aku pagi tadi..







Ni la gelagat budak2 tadika..bila angkat jer kamera trus bt posing maut hihihi..






Kepada sape2 yang ada anak kecik tu,jaga la kesihatan anak2 k sebab skarang banyak dh kes HFMD ni(macam nasihat doktor la plak hihihi)..semoga kita bertemu lagi...assalamualaikum...

6 ulasan:

My Life's Journey berkata...

Hihi ..wahhhhhhhhhhhhh abah ..mcm doctor ye check budak2 ..nasib baik budak2 tak nangis .. takut kena enjek hihi.


Betul tu ..kat tempat kita dah meningkat glak .. harap lepas cuti sekolah tak meletup kes ..huhu


nice pic abah (^_^)

Potrait Admirer berkata...

ada miak kat tadika tek tunggah kmk org dr slum hehe..

khairul berkata...

apa punca penyakit ni bro ? klu boleh buat la special entry ttg penyakitr ni langkah2 pencegahan

O CIKTEDDY berkata...

comel je layan budak2..kui3

LidiaSuraya berkata...

budak budak kalo amik gambar chomel jer kan? teringat zaman kecik kecik dulu laa pulakkkk

Kazman / Sue berkata...

ha'ah... kena hati sekarang ni...