Rabu, 7 Mac 2012

WORDLESS WEDNESDAY









12 ulasan:

My Life's Journey berkata...

Uuuuuuuuuuuu ciankan dengan orang ya kan abah ..tedah tangga nya ..

nokgambar akhir ya ..kenak gan siput ya bah .. kenak langgar juak kah? hihi

Potrait Admirer berkata...

Siput ya nasib bgs c kenak langgar hehe..cuba jadi mcm siput slow jak begerak,lebih selamat hehe

Bahrain berkata...

mintak dijauhkan perkara macam nie kat aku.

Kazman / Sue berkata...

kalau betul la mamat motor tu tergolek sebab elak siput memang mata mamat motor tu pakai teropong la gamaknya... haaa3x

Potrait Admirer berkata...

Bahrain : Amin....

Kazman : siput tu gimik jer...tu kemalangan langgar lari,kereta terlanggar kayu yang orang tu bawak & trus lari..yang moto tu pun salah gak sebab bawak kayu panjang sangat sampai menghalang laluan jalan..

LidiaSuraya berkata...

Tadi i pun baru keceper accident... huhuhu sedey laaaa my black hurricane injured. Btw accident tue sebab siput **** tue ker?? ewwwwwwww

Yumida berkata...

eee..ngeri juak hooo...x apa2 kh penunggang motosikal ya tek...tedah koyong alu jd glemer..

Potrait Admirer berkata...

Lidia : Siput tu tumpang lalu jer hihihi...

Yumida : penunggang ya sik tau la ok ka sik..lps nya xcden org kpg ya trus angkat nya g rumah..nya xcden betol depan simpang rumah nya..

Kancil 8349 berkata...

sedih tengok kemalangan nie...namun jika berhati2 ndak jadi macam nie...biar lambat asal selamat...betul tu

khairul berkata...

motor kena langgar dgn siput ? :)

My Life's Journey berkata...

Pittttttttttt pitttttttttttttt umi datang mauk selamatkan siput hihi

pelangi sepi berkata...

akupn dah kena..cz tu la sampai skrg x leh nk keja..kna langgar lari ..