Khamis, 19 Januari 2012

Umi Kembali Di Sini

Assalamualaikum semua..Hari ni hari keletihan bagi aku..semalam aku & umi gi hantar cucu2 jmpa vet, memang letih giler la sebab lewat balik..malas nak ceta panjang la k sebab nak rehat lepas nie, gi ofis pun 2 jam jer pagi nie hihi..jum aku kongsikan gambar2 yang aku amik semalam....jooommmmmm......!!!!!











9 ulasan:

My Life's Journey berkata...

ummmm nyam nyam ..teringin mau makan somtam gik la .. kat sarawak cda orang molah hoh ..


kacak gambar pusak ya .. sempat gik pusak ya posing hoh hahahaha

Nice picture abah ..kecuali gambar abah la ..bukan abah c kacak ..cuma umi cpandai ambik gambar hihi ..jgn mare ..kerepot lak :)

Potrait Admirer berkata...

tq umi..lak kta g perlis abah suruh mak su buat somtam k..
pusak ya lepak gan abah msa tunggu umi bli barang hehe

EyanaNoorAzlan berkata...

woooo..umi shopping kat etude house!

Potrait Admirer berkata...

eyana : Aok umi shoping kt etude house hihi.ya pun bila dh maok g byar parking baru umi teringat nak g cya..dh ya bla dh kluar dari spring baru umi teringat maok tangga barang kitak ya..sik tauk la pa barang di rondeng kitak 2 ya hihi

khairul berkata...

lapaq la

Potrait Admirer berkata...

khairul : nanti che bawak pi makan somtam kt padang besaq hihihi...

EyanaNoorAzlan berkata...

En Abah, aok..adalah lh ya rondengan wanita2 comel..haha..

r-5 berkata...

peh sonok bro~!

Zul n Azizi Boarding Pets berkata...

Salam,

Minat kucing juga ke??? Meh la join segmen kami ye.. :-)

http://mylovely-cats.blogspot.com/2012/02/segmen-gelagat-anak-bulus-ku.html