Ahad, 8 Januari 2012

SELAMAT DATANG


Assalamualaikum....... Selamat datang ke Blog Potrait Admirer. Terlebih dahulu, aku nak minta maaf blog nie xda ape2 sebab bru jer bergiat dlm blogger...cdangan nak bt tentng gmbr2 jer dlm blog nie, kalo ade sper2 yg begiat dlm fotografi hrap mintak tnjk ajar coz bru gak berjinak dlm bidang fotografi hehehehehe.......


Sebelum aku mengundur diri .. harap korang terhiburlah dengan koleksi gambar2 yang aku ambik nie .. Harap lepas nie korang sudilah jenguk aku kat sini .. Wassalam ..









8 ulasan:

My Life's Journey berkata...

Hai abah ..piwettt kacak pusak kitak koh ..mcm kenal jak pusak ya koh ..leh pinjam kah?


Hrmm bagus entri abah tok .. umi doakan semoga abah selalu sukcess selalu ..chak!

Kazman & Sue berkata...

kami juga doakan agak berjaya dalam semua bidang yg diceburi... kami juga suka tgk gambar suasana di tempat orang....... nak ajar fotograpy pun kami ambik gambar pakai hp jee... heee3x

khairul berkata...

aku support hang dan Umi bro...x pa kita belajar sama2..aku pon bukannyua pandai sangat...hentam jer

khaifaiz berkata...

aku ucapkan selamat menceburi bidang ini bro... hehehe

Potrait Admirer berkata...

Tq all...hrap berjya la dgn hobi ni hehehe....amik gmbr pkai hp kalo kena gaya n tmpt cntk gak..support jgn x support bro,hang bt keta aku bleh jdi jru gmbr hang..

Redbloodsnow berkata...

mesti pusak umi tok nak...hehe. yah...dah ada belog juak dh geng lok. hehehehehehe

blog-tips-kurus berkata...

org Sarawak ye?

*mase kecik dulu, org ckp kalau amik gambar kucing nanti ia cepat mati. memang dah ajal, kan...?!

Potrait Admirer berkata...

Zie : tok pusak abah & umi pun..terpengaruh gan umi dah hehehe

blog-tips-kurus : yup,org sarawak...kalau betol bla amik gmbr kucing ia akn mati cepat msti zaman aku kecik dulu tak banyak kucing yang mati sebab zaman tu tak banyak org yg ada kamera hihi..